MENJADOR

“El servei de menjador, és un dels motors per a la cura i educació dels nostres alumnes. Menjar cuinat i elaborat amb molta estima per les nostres cuineres, calent i escudellat als plats amb mimo, per les monitores.”

Uns dels conceptes fonamentals en la nostra educació alimentària, són el fet de promoure hàbits alimentaris saludables, prevenir patologies, seguint un procediment de menús molt equilibrats.

Dins de l’educació en el temps lliure, potenciem el joc cooperatiu, l’expressió amb materials plàstics, així com altres jocs amb molt de dinamisme.

El nostre objectiu és que els/les xiquets/es desenvolupen una actitud de llibertat responsable durant aquest període, a l’hora de triar les seues activitats, tenint en compte les edats i les característiques pròpies de cada alumne.

Aquest servei va des de Setembre fins a Juny, segons l’horari de la jornada Escolar.

El menjador, està inclòs dins del projecte educatiu de centre,  i en ell, sempre es contempla l’acompanyament dels nostres xiquet. Es a dir, el nombre de monitors, no depèn del nombre d’alumnat, sinó que està en funció de les necessitats dels comensals.

Adjuntem el PLA ESPECÍFIC DE MENJADOR, per a més informació: DESCARREGAR

FULL DE FITXA D’INSCRIPCIÓ, NORMES DE FUNCIONAMENT INFORMACIÓ D’ABONAMENTSDESCARREGAR (castellà)

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC: DE 9 a 10h de dilluns a divendres.

PAGAMENTS MENJADOR

RESOLUCIÓ PUNTUACIÓ MÍNIMA MENJADOR