DOCUMENTACIÓ MATRICULA

DOCUMENTACIO MATRICULA

Per tal de formalitzar la matrícula al nostre centre, serà imprescindible que totes les famílies aporten a l’expedient de l’alumne els següents documents:

– 2 fotos carnet originals del xiquet/ xiqueta.

– Fotocòpia i original de la TARGETA SANITÀRIA (SIP) del xiquet/ xiqueta.

– Fotocòpia i originals de tots els DOCUMENTS D’IDENTITAT dels membres de la UNITAT FAMILIAR:NIF, NIE, passaport.

– Certificat d’empadronament col·lectiu actualitzat.

– En cas de no convivència familiar per separació o altres, cal aportar el certificat d’empadronament on aparega el/la xiqueta, així com el document oficial on es regule la seua situació. (ACORDS DE CUSTÒDIA…)

– Fotocòpia i original del LLIBRE DE FAMÍLIA En el seu defecte, partides de naixement i certificats de matrimoni.

– CERTIFICAT DE BAIXA del centre anterior, si el/la xiquet/a ve d’un altre centre.

– CERTIFICAT DE PROMOCIÓ / NO PROMOCIÓ, si el/la xiquet/a s’incorpora en qualsevol nivell de l’etapa de Primària, a excepció de 1r de Primària.

– Els alumnes de primària presentaran la sol·licitud/certificat de participació en Xarxa Llibres.

– Qualsevol altra informació que ens siga útil per al centre per a l’atenció del xiquet/a (informes, notes,…) a nivell educatiu. (Si  venen d’un altra localitat o si s’incorporen a partir de 2n de Primària)

– PERSONES AUTORITZADES PER ARREPLEGAR ALS XIQUETS: es podran autoritzar a un màxim de 4 persones, i per autoritzar-les ens heu d’aportar una fotocòpia del DNI/NIE/PASSAPORT i el telèfon de contacte.

– REOMPLIR LA DOCUMENTACIÓ QUE L’ESCOLA APORTA.

RECORDEM LA IMPORTÀNCIA DE TINDRE L’EXPEDIENT COMPLERT I ACTUALITZAT.

ÉS RESPONSABILITAT DE LA FAMÍLIA INFORMAR I APORTAR AL CENTRE TOTA LA DOCUMENTACIÓ O CANVIS EN AQUESTA QUE IMPLIQUEN ALS NOSTRES ALUMNES.