NADAL

Curs 2023-2024

Ja és Nadal!

El nostre alumnat ha gaudit d’una setmana plena d’activitats nadalenques.

El dimarts l’alumnat de cinqué i sisé feren una visita als nostres majors de la residència, on passaren una estoneta molt a gust, cantant nadales i gaudint d’una batucada. Quina experiència més bonica! Segur que repetim!

També dimarts i dimecres es van fer diferents tallers on els xiquets i les xiquetes van confeccionar targetes i regalets per a les seues famílies, quedaren precioses! De segur que us agradaran!

A més a més, l’alumnat més gran ha ajudat als més menuts a escriure la carta al Pare Noel, una activitat dins del projecte d'apadrinament  i aCORpanyament del centre.

Hem anat al Circ on grans i menuts hem viscut moments de màgia i fantasia.

Finalment, van tindre el divendres la visita més esperada: el PARE NOEL!!! Amb quina il·lusió l’esperaven. Com han sigut molt bons i bones ens ha regalat molts jocs per a les classes.

Ara queda passar en família uns dies plens de màgia i il·lusió.

Bon Nadal a tots i a totes!!!

CIRC RALUY

PARE NOEL