ETWINNING: Let’s play!! Mediterranian games

Aquesta vegada, amb els grups de 5é A i 5é B. Les seues tutores, junt a Inma, la mestra d’Educació Física, han començat un nou projecte eTwinning, amb col·laboració amb alumnes de la mateixa edat d’una escola de Peiraias, a Grècia.

Aquest projecte, anomenat, “Let’s play! Mediterranean games then & today”, vol treballar esports tradicionals dels dos països (en el nostre cas, la pilota valenciana), per ensenyar-los als alumnes de l’altre país i, després, amb equips mixtes d’ambdós països, crear una nova versió dels jocs.

Des de gener fins a maig, s’aniran seguint diferents etapes i passos per tal d’aconseguir no només els objectius principals del projecte, sinó també l’apropament dels nostres alumnes cap els alumnes d’un altre país europeu, desenvolupant competències lingüístiques, d’ús de les tecnologies i de cooperació i treball en equip.

D’aquesta manera estem contribuint a abastar alguns dels objectius del projecte Erasmus KA1 “Let’s Rock CLIL” en què l’escola està immersa, com la internacionalització de l’escola, la millora de la competència lingüística en anglés i la integració de l’anglés en altres assignatures de l’escola.

A poc a poc, anirem sent una escola més europea i més plurilingüe!

FASE 1 PROJECTE ETWINNING: COM GREC NO SABEM MIREU EN ANGLÉS QUE BÉ ENS DEFENSEM

FASE 1 PROJECTE ETWINNING: ENS PRESENTEM ALS NOSTRES COMPANYS GRECS

FASE 2 PROJECTE ETWINNING : VIDEO PRESENTACIÓ DE PEIRAIAS (GRÈCIA)

FASE 2 PROJECTE ETWINNING : PRESENTACIÓ DEL NOSTRE POBLE I LA NOSTRA ESCOLA