TRADICIONAL SPORT EXCHANGE-POLÒNIA ( març 2018)

dijous, 8 de març de 2018

Videoconferència amb els/les companys/es de Polònia

Per fi hem conegut i parlat amb els i les nostres companyes de Polònia. Ha segut un moment molt emocionant. Ens podíem veure i escoltar a través de l’Skype. Ens hem presentat parlant en anglés. Quins nervis hem passat, però quina experiència més xula!!!!

Ara, ens toca preparar la següent acció del nostre projecte europeu “Traditional Sport Exchange”: Preparar un video explicatiu sobre Raspall. Els anem a ensenyar com jugar!!!

Us imagineu les dimensions que va a agafar el nostre esport més popular?

dimecres, 28 de març de 2018

Projecte Etwinning amb Polonia 2ª tasca

Després de molts dies de gravació, l’alumnat de 5è A ha finalitzat la segona tasca programada al nostre projecte TRADITIONAL SPORT EXCHANGE amb els i les nostres colegues de Polònia.

A través d’aquest video els pretenem ensenyar un poquet sobre les nostres tradicions esportives. En concret els volem ensenyar a jugar a RASPALL.

(*el vídeo està al següent post, un poc més avall en la teua pantalla)

Ara ens queda esperar el seu video. A vore quin esport tradicional Polonés ens ensenyen.

VIDEO 28/03/2018

Tipo de contenido: Videostreamingetwinning polonia

dimarts, 10 d’abril de 2018

“POLISH STICK-BALL” l’esport traditional polac.

Per fí entrem en la tercera fase del nostre projecte d’intercanvi d’esports tradicionals. Els nostres companys i companyes de Polònia ja ens han enviat el seu joc traditional “Polish Stick-ball”, per a que nosaltres l’aprengam i el juguem. Anem a veure si som capaços de jugar-lo tant bé com ells/elles.

Ací vos deixe el video que ens han enviat.

(el video es veu al següent post, un poc més avall de la teua pantalla)

VIDEO 10/4/2018

Tipo de contenido: VideostreamingVideo stick-ball

dilluns, 30 d’abril de 2018

3ª tasca del projecte eTwinning: Traditional sport exchange

Estem arribant al final del nostre projecte eTwinning amb els companys i companyes de l’Escola de Polònia. Hem preparat el video en el que mostrem com hem aprés a jugar al Polish Stick-ball, el joc tradicional polac que els companys/es ens han ensenyat.

També hem rebut el seu video jugant a Raspall, l’esport tradicional que nosaltres li hem ensenyat.

Nosaltres hem gaudit molt del seu esport i sembla que ells/elles també del nostre.

Amb aquest projecte estem contribuïnt a la internacionalització i intercanvi de part de la nostra cultura i de la de Polònia com podreu vore als videos que a continuació vos deixe.

(Els videos estan als dos següents posts, un poc més avall de la teua pantalla)

30/4/2018

Tipo de contenido: VideostreamingL’alumnat de 5è jugant al Polish Stick-ball

divendres, 18 de maig de 2018

VIDEO D’ACOMIADAMENT DEL PROJECTE “TRADITIONAL SPORT EXCHANGE”

Després d’uns quants messos gaudint del projecte eTwinning “Traditional sport exchange”, hem arribat a la darrera tasca que teníem programada: El video d’acomiadament per als nostres amics i amigues de Polònia.

Ha segut una experiència fascinant i inolvidable. Hem aprés moltíssim tant del  nostre esport més tradicional, el raspall, com d’un dels esports tradicionals de Polònia, el “Polish Stick-ball”; però sobretot hem pergut la por i la vergonya a parlar en anglés i a més a més, en públic.

Ha segut un gran repte per a tots/es nosaltres. Esperem i desitgem tornar a repetir aquesta experiència tan interessant el proper curs.

A continuació, en els següents posts, un poc més avall de la vostra pantalla, podreu vore tant el nostre video com el dels nostres companys i companyes de Polònia.

18/5/2018

Tipo de contenido: VideostreamingEl nostre vídeo d’acomiadament

18/5/2018

Tipo de contenido: VideostreamingEl vídeo dels nostres companys/es de Polònia