INTERCANVI DE DANSES TRADICIONALS-TURQUIA ( març 2018)

dimecres, 28 de febrer de 2018

Nous projectes eTwinning!

Estem que no parem! Ens ha sabut a poc allò de fer un projecte eTwinning a Nadal, així que ens hem llançat a fer-ne dos més! En este cas, un projecte sobre un esports tradicionals amb 5é A i un altre sobre danses tradicionals amb 5é B.

Aquest any se celebra l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, i, aprofitant la plataforma eTwinning, nosaltres també hem volgut contribuir a la causa, difonent el nostre Patrimoni Cultural i aprenent-ne d’altres països europeus.

Els projectes ja estan en marxa i prompte començarem a veure resultats.

Ací podeu veure la presentació del projecte de danses:

Presentació projecte etwinning from Teresa Ortega

divendres, 9 de març de 2018

Videoconferència amb Turquia!

Dimarts passat la classe de 5é B va fer la primera videoconferència amb Skype amb els seus companys del projecte eTwinning de Turquia. Tot i que la qualitat de l’Internet dels nostres companys no era massa bona i la imatge anava després del so (que tampoc era massa bo), els nostres alumnes ho feren d’allò més bé i a nosaltres sí que ens van entendre. Va ser una experiència nova i divertida per a ells. Ara cal que treballen molt per a poder seguir amb el projecte!

dimecres, 28 de març de 2018

eTwinning Turquia: primera part acabada!

Després d’un gran treball, els alumnes de 5é B ja han acabat la primera part del projecte eTwinning amb Turquia. Hem enviat als nostres companys turcs com ballem la Dansa dels Cavallets. Però no només hem enviat un vídeo de la dansa, sinó que ho hem treballat molt més per explicar-los què és aquesta dansa, com es balla, amb quins instruments i com poden construir un cavallet.

Ha sigut molta feina i molt difícil, però hem tingut un bon resultat.

(*En els següents posts, més avall de la teua pantalla, podràs veure els vídeos que han fet els alumnes de 5é)

Els nostres companys turcs també ens han enviat la seua dansa, que en passar vacances de Pasqua haurem d’aprendre. És un poc complicada, però de segur que la traurem!

28/3/2018

Tipo de contenido: VideostreamingLa dansa

28/3/2018

Tipo de contenido: VideostreamingCom ballar

CONTENIDO

Tipo de contenido: VideostreamingCom fer el cavall

dilluns, 7 de maig de 2018

Dansa Zeybek

Els alumnes de 5é B ja han acabat el seu projecte eTwinning amb Turquia: han aprés la dansa Zeybek que els seus companys turcs els han ensenyat. Ha costat un poquet perquè no era gens fàcil, ni els passos ni la música, però a la fi hem aconseguit gravar la dansa, i ja els l’hem enviada als nostres companys, a veure ells què opinen!

Ara estem a l’espera que ells ens envien la dansa dels cavallets ballada per ells. Seran capaços d’interpretar-la??

(En el següent post, un poc més avall de la teua pantalla, podràs veure el vídeo de la dansa Zaybek ballada per 5é B)

7/5/2018

Tipo de contenido: VideostreamingDansa Zeybek