ERASMUS +

ERASMUS +

ACREDITACIÓ ERASMUS+ (2021-2027)

🎉🎉📢📢ACREDITACIÓ ERASMUS📢📢🎊🎊

Al Jaume I estem d'enhorabona, ja que recentment hem obtingut l’acreditació Erasmus dins del nou programa Erasmus+ (2021-2027).

L’acreditació Erasmus garanteix finançament anual per poder participar en diferents activitats per al professorat i l’alumnat en altres països europeus. Aquestes activitats de mobilitat ens permetran desenvolupar els objectius del nostre centre, millorant de forma gradual la qualitat de l’ensenyament.

El proper curs començarem les formacions del professorat i les mobilitats d’alumnat acompanyats pels mestres i serem centre d’acollida d’alumnat i professorat d’altres escoles europees.

Abril 2023

photo_2023-04-21_16-56-33
photo_2023-04-21_16-56-48

JA SOM ERASMUS +

Al CEIP Jaume I estem d'enhorabona! Després d'un llarg procés, el nostre centre ha estat seleccionat per participar en un projecte Erasmus +. Què és Erasmus+ i en què consisteix?

La Unió Europea pretén fomentar la consciència europea des de l'escola. Per això ha creat una sèrie de projectes on els centres educatius es poden posar en contacte i aprendre uns d'altres. A més a més, els professors poden formar-se a través d'uns cursos que s'impartixen en qualsevol dels països membres on aprenen metodologies i intercanvi d'experiències amb la finalitat de la millora de l'educació. Aquestos projectes inclouen fins i tot, la possibilitat d'intercanvi dels alumnes, motivant-los així per a l'aprenentatge i enriquint la seua experiència escolar.

Al Jaume I hem encetat un projecte, "Let's Rock CLIL", en el qual volem abastir alguns objectius com:

• Intercanvi d'experiències i enriquiment cultural per tal de fomentar el respecte per la diversitat i la tolerància.
  • Aprenentatge de noves metodologies i foment de l'ús de les noves tecnologies (TIC).
  • Obertura del centre cap a Europa i internacionalització d'aquest.
  • Millora de la competència comunicativa i promoció del plurilingüisme.