BIBLIOTECA GUTEMBERTG

Al CEIP Jaume I disposem d’una biblioteca que entenem com un espai educatiu, un centre de recursos que funciona com a biblioteca amb materials impressos i com una mediateca amb materials audiovisuals i informàtics.

L’alumnat fa ús de la biblioteca cada 15 dies aproximadament i, com qualsevol biblioteca, fa prèstecs de llibres, llig una estoneta allí, descobreix nous llibres…

La biblioteca renova el seu material cada any, adquirint els exemplars més interessants, divertits, variats i novedosos per tal d’enganxar l’alumnat a la lectura. D’aquesta manera, aconseguim fomentar l’hàbit lector.

A més a més, la biblioteca és també escenari per a diverses animacions lectores que es donen al llarg del curs per a l’alumnat de l’escola.

Si vols informació d’anys anteriors, clica ací.

DIA DEL LLIBRE (23-4-2024)

Al llarg d’aquesta setmana, aprofitant la celebració del dia del llibre el 23 d’abril, a la nostra escola s’han portat a terme unes activitats al voltant de llibres que treballem valors, com la tolerància, el respecte i l’amistat, així com sentiments i emocions, molt importants per millorar la convivència del nostre alumnat.

Hui 23 d’abril del 2024 és el dia del llibre. Al llarg de la setmana farem diferents activitats per a commemorar aquest dia. En aquesta oca hem gaudit d’una estona molt agradable al voltant de la lectura amb una proposta d’apadrinament lector. La lectura ens enriqueix, la convivència ens apropa. Feliç dia del llibre!!

Novetats a la biblio. Ja estem en Halloween!!No t’ho perdes.

31-10-2023

INAUGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA OCTUBRE 2023

Octubre de 2023

Al llarg d’aquesta setmana hem gaudit de la festeta d’obertura de la nostra biblioteca, i com tots els anys la nostra bibliomascota, l’Àlien del Planeta Llibre ens ha preparat una sorpresa. Ací vos compartim el vídeo d’invitació i el de la sorpresa.  Com sempre ho hem passat genial!!!
Amb la inauguració podem  començar el préstec de llibres i gaudir de les aventures que trobarem als llibres i augmentar el nostre coneixement sobre moltíssimes temàtiques.

INAUGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA (NOV-22)

14 novembre de 2022

La setmana passada vam obrir les portes de la biblioteca a tot l’alumnat del Jaume I. 👏🏻

La nostra escola es troba immersa en un projecte comú: els Objectius de Desenvolupament Sostenible. És a dir, tot l’alumnat del Jaume té com a objectiu fer d’aquest planeta un món millor. 🌎🔝

Per aquest motiu, la biblioteca s’ha omplit de llibres que treballen aquests objectius i que ens ajudaran a conscienciar el nostre alumnat d’aquelles xicotetes accions que poden fer per ajudar a millorar el món.

Inma i Eva han estat les encarregades de rebre els diferents grups, mostrar-los els llibres amb els quals poden treballar els ODS, així com explicar les normes que s’han de respectar quan facen ús de la nostra biblioteca.

A més, els han donat una molt bona notícia: aquest curs reprendrem el prèstec de llibres per a casa, perquè tots els xiquets i xiquetes de la nostra escola puguen gaudir d’ells. 👏🏻🤩