FALLES

VISITA A ART EN FOC

L'alumnat de 1r i 2n de Primària ha fet una visita al taller faller ART EN FOC d'Alcàsser. L'alumnat ha pogut comprovar de primera mà com es creen obres d'art tan magnífiques com les falles.

I, malgrat que este any ni hi haurà falles al carrer, ens hem adonat que hi ha molta il.lusió per la nostra festa i que prompte #TORNAREM.

Moltes gràcies als nostres artistes fallers, Enrique i Jesús, per rebre'ns amb els braços oberts.

VISCA LES FALLES!

BATUCADA 6é

L'alumnat de 6é, com cada any, ha preparat esta batucada amb instruments reciclats amb molta il.lusió.

Gràcies al nostre mestre de Música pel treball fet.

Mireu quin ritme tenim al Jaume!

DESPERTÀ INFANTIL I PRIMER CICLE

Com cada matí de la setmana fallera, no pot faltar la despertà.

Els més menuts i menudes del Jaume s'han encarregat de fer-la. Estos peques sí que saben fer soroll!

Si quedava algú o alguna per despertar, no patiu, ja no queda cap!

Al Jaume, malgrat tot, no perdem les tradicions!

FALLETA INFANTIL

Si una cosa ens queda clar, és que a la gran família del Jaume hi ha molts i moltes artistes!!!

El nostre alumnat d'Infantil, amb ajuda de les seues famílies, ha creat estos monuments espectaculars per a la falleta infantil de la nostra escola.

Res a envejar tenen les falles de la secció especial!!

EXPOSICIÓ DEL NINOT

A la setmana fallera del Jaume I, no podia faltar l'Exposició del Ninot.

L'alumnat de primària s'ha encarregat de crear aquests ninots tan bonics i especials.

Dracs, animals, fantasia, pel.lícules, personatges, esportistes, cultura i focs artificials... La combinació perfecta per donar-li forma a aquestes obres tan especials.

Moltes gfràcies a les mestres de "Arts & Crafts" per fer-nos gaudir d'aquesta meravellosa exposició!