EDUCACIÓ FÍSICA

PHYSICAL EDUCATION

CONTRA LA LEUCÈMIA INFANTIL

(1-3-2024)Aquest matí hem pogut gaudir per segona vegada en la nostra escola de la 9a edició de “La volta al col·le” contra la leucèmia infantil de la organització Unoentrecienmil.

Des de 2015 més d’un milió i mig de xiquets i xiquetes de tota Espanya han corregut en el seu col·le per ajudar als xiquets i xiquetes malalts de leucèmia a eixir avant, recaudant fons per a la investigació de la seua malaltia.

Per això, hui estem contents i ben orgullosos de dir ben alt que la nostra escola, el Jaume I d’Alcàsser, és una escola solidària. Una escola que vol ajudar a que aquesta realitat millore. I tot això, ho podem dir gràcies a vosaltres.

Gràcies a tots i totes els qui heu participat econòmicament, als qui heu participat amb la vostra presència hui, als qui heu corregut, a COLEVISA, l’AMPA, la Cooperativa Agrícola San José i a la comissió de la Falla Sud de Picassent per la seua aportació.

G R À C I E S !!!!

HUI HEM ACONSEGUIT 1817€!!

🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

diners

DIA DE L'ESPORT

(4-4-2023) Aquest matí, l’alumnat de Primària ha participat en el DIA DE L'ESPORT, organitzat per tots els centres educatius del poble i l’Ajuntament amb la finalitat de fomentar hàbits saludables. Tots i totes han realitzat diferents activitats en diversos espais de la localitat i ho han passat d'allò més bé!

PILOTA VALENCIANA

(16-3-2023) L'alumnat de 5é i 6é ha gaudit d'una sessió de pilota valenciana excepcional a càrrec de les dones pilotaries d'Alcàsser, Pilar i Rosa(mares d'alumnes del col-le). Ens van explicar molt bé com jugar a Raspall i a més a més les vam vore jugar en directe. Acabarem la sessió fent una partideta entre nosaltres. Va de bo!

CONTRA LA LEUCÈMIA INFANTIL

(3-3-2023) Tenim el plaer de comunicar-vos que per primera vegada l'escola Jaume I se suma a la iniciativa "La vuelta al cole de Unoentrecienmil". Aquesta organització, entre altres projectes, du a terme un moviment escolar solidari de lluita contra la leucèmia infantil.

La finalitat és conscienciar i aconseguir fons per a l'estudi i investigació d'aquesta malaltia que és la primera causa de mortalitat infantil.

❤️SUMEU-VOS A LA VOLTA AL COL·LE I CORREGUEU CONTRA LA LEUCÈMIA INFANTIL❤️

Estem molt orgulloses i orgullosos de l’equip que formem tota la comunitat educativa. Ha sigut meravellós poder gaudir alumnat, famílies i claustre d’un matí com el de hui i més gratificant encara si tenim en compte el motiu de tot açò: poder ajudar a la investigació de la leucèmia infantil i que no hàgem de patir la pèrdua de cap infant per aquesta malaltia.

GRÀCIES ALS QUASI 400 PARTICIPANTS HEM ACONSEGUIT RECAUDAR 1.918'81€ !!! Els quals farem arribar a l’associació Unoentrecienmil.

👏🏼🙌🏻🫶🏻

leucemia infantil

RUTA AMB BICI 6é

L'alumnat de 6é ha fet una ruteta amb bici fins a Picanya, on ha estat esmorzant i agafant forces per a la tornada al col.le.
S'ho han passat molt bé durant el passeig i han aguantat com uns campions i campiones el ritme!

JOCS AMB PARACAIGUDES A 1r I 2n

Els més menuts/des de Primària gaudeixen de les sessions d’Educació Física.

Estes últimes setmanes hem utilitzat el paracaigudes. Un material fantàstic per jugar junts i fomentar una convivència positiva entre l'alumnat, el treball cooperatiu i la creativitat.

Mireu que bé s'ho han passat!

PILOTA VALENCIANA A L'ESCOLA

L'alumnat de cinqué i sisé ha gaudit de la visita de les dones pilotàries de l'Escola de Pilota Valenciana d'Alcàsser: Pilar, Eva i Nimué.

Els han explicat un poquet d'història del nostre esport més tradicional, les regles bàsiques per a jugar a Raspall, els colpejos bàsics i a més a més, el nostre alumnat ha gaudit d'una xicoteta exhibició d'aquestes grans esportistes.

L'alumnat, ben motivat i amb les mans protegides pels guants, ha jugat vàries partides de raspall en què, sobretot, ha regnat l'esperit de germanor que tant caracteritza a aquest esport.

Esport, tradició, cultura i igualtat.

Xiquetes i xiquets: AÇÒ VA DE BO!