LEUCÈMIA INFANTIL

Podeu vore totes les fotos clicant ACÍ

Tenim el plaer de comunicar-vos que per primera vegada l’escola Jaume I se suma a la iniciativa “La vuelta al cole de Unoentrecienmil”. Aquesta organització, entre altres projectes, du a terme un moviment escolar solidari de lluita contra la leucèmia infantil.

La finalitat és conscienciar i aconseguir fons per a l’estudi i investigació d’aquesta malaltia que és la primera causa de mortalitat infantil.

❤️SUMEU-VOS A LA VOLTA AL COL·LE I CORREGUEU CONTRA LA LEUCÈMIA INFANTIL❤️

No tenim paraules per expressar el que hem viscut aquestos dies: des de la preparació de la carrera fins a la il·lusió i participació.

Estem molt orgulloses i orgullosos de l’equip que formem tota la comunitat educativa. Ha sigut meravellós poder gaudir alumnat, famílies i claustre d’un matí com el de hui i més gratificant encara si tenim en compte el motiu de tot açò: poder ajudar a la investigació de la leucèmia infantil i que no hàgem de patir la pèrdua de cap infant per aquesta malaltia.

GRÀCIES ALS QUASI 400 PARTICIPANTS HEM ACONSEGUIT RECAUDAR 1.918’81€ !!! Els quals farem arribar a l’associació Unoentrecienmil.

👏🏼🙌🏻