SUPORT DANA

Punt d'informació actualitzada per a donar suport en equipament informàtic, en ferramentes i infraestructures TIC als centres educatius que han sigut afectats pel temporal DANA.

Resum – Webinar “Assessorament TIC per a professorat afectat per la DANA”

15 novembre, 2024

Consulta el resum de la webinar sobre “Assessorament TIC per a professorat afectat per la DANA” del 13 de novembre de 2024. Aules On rep atenció i suport d’Aules? Guies … Llegir més / leer más…

Leer más...

SUPORT DANA: nou espai web per als afectats pel temporal

11 novembre, 2024

Des d’ITedu volem expressar el nostre suport a tota la comunitat educativa valenciana que s’ha vist afectada pel temporal. Per això llancem ‘Suport DANA’; un nou espai web dedicat a … Llegir més / leer más…

Leer más...

Eines per connectar amb docents i alumnat

8 novembre, 2024

Docent, tu i el teu alumnat us heu hagut de quedar a casa i voleu estar connectats? Necessites contactar amb les seues famílies? Fes ús d’alguna d’estes eines: ⚫️ Molt … Llegir més / leer más…

Leer más...

Nova categoria en gvaSAI per a les incidències TIC relacionades amb la DANA 2024

8 novembre, 2024

Amb la finalitat d’agilitzar la gestió d’incidències i millorar la nostra resposta, hem habilitat una nova categoria de «Danys catàstrofe» en gvaSAI. 📲 Qualsevol incidència relacionada amb les TIC pot … Llegir més / leer más…

Leer más...

OFICINA D'INFORMACIÓ

La Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha habilitat una oficina d'informació per a canalitzar les necessitats dels centres educatius després de la DANA. En el següent correu habilitat, els centres podran traslladar consultes que abasten tots els àmbits com a equipament, mobiliari, material escolar o infraestructures:

•    dana_educacio@gva.es   

➡️Més informació en Comunica.gva

COM PROCEDIR

 

· Com reporte els desperfectes causats pel temporal DANA al nostre equipament informàtic i infraestructures TIC?

Si el teu centre educatiu s'ha vist afectat pel temporal, pots reportar qualsevol incidència derivada dels danys que el temporal haja causat en les vostres instal·lacions relacionats amb problemes de connectivitat, equips danyats o fallades en la infraestructura informàtica a través de la nova categoria denominada “Danys catàstrofe” en la plataforma de suport gvaSAI.

Aquesta categoria permetrà una tramitació més ràpida i prioritària, contribuint a una resolució eficaç dels problemes.

📞 Recordeu també que podeu comunicar les incidències telefònicament en el número 961 20 76 85, disponible de dilluns a divendres, en horari de 8:00h a 20:00h.

 

· De quines ferramentes dispose per a afavorir la continuïtat de l'activitat educativa?

Per ajudar al fet que l'activitat educativa puga desenrotllar-se durant este període, us recordem que disposeu de diverses ferramentes i recursos:

  • Aules virtuals en la plataforma Aules: Podeu allotjar tots els continguts educatius necessaris per a continuar amb les classes i comunicar-vos amb l'alumnat.
  • Reunions virtuals amb alumnat i famílies: Podeu utilitzar Teams per a organitzar reunions amb l'alumnat i/o famílies.
  • Comunicacions amb les famílies: El personal docent pot informar les famílies de manera efectiva a través de Web Família en ITACA Docent. Els equips directius també poden fer comunicacions a través de WebFamilia des d'ITACA3 (Mòdul Administratiu).

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies