Com Sona l’ESO 2026 ja ompli Gandia de música i convivència

L’edició 2026 de Com Sona l’ESO va començar ahir a Gandia amb la participació de milers d’estudiants i docents arribats des de diferents punts de la Comunitat Valenciana, Catalunya i les Illes Balears. El projecte educatiu i musical, considerat un dels més importants d’Europa en secundària, torna a convertir la música en una ferramenta de convivència, creativitat i treball en equip.

Enguany, l’espectacle porta per títol “Intergalàctica”, una proposta artística inspirada en l’espai i l’aventura que combina música en directe, coreografies, teatre i muntatge audiovisual. Durant mesos, l’alumnat ha treballat als seus instituts preparant cançons, balls i activitats que ara comparteixen a Gandia amb estudiants d’altres centres.

Els alumnes de l’IES Xaló arribaren ahir sense problemes i ja estan gaudint moltíssim de l’experiència. Des del primer dia han participat en assajos, dinàmiques i activitats organitzades pel festival, compartint moments amb joves d’altres pobles i instituts. Tant l’alumnat com el professorat destaquen el gran ambient i les ganes de participar en totes les activitats programades.

La trobada continuarà hui amb nous assajos i activitats abans del gran concert final, que tindrà lloc demà al Moll dels Borja de Gandia, on tots els participants mostraran damunt de l’escenari el treball realitzat durant mesos.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies