Bus escolar curs 24-25

Estimades famílies,

Informar-vos que el dia 9 tindrem un horari especial del servici de transport escolar.

• Hi haurà un autobús que farà entrada en el centre a les 8.00 del matí per a portar als alumnes de 1r de l’ESO i 2n de l’ESO al centre a les seues presentacions. Està prevista la primera parada a les 7.05-7.10 amb parada en La Canalosa, de ací es dirigirà a Barba-rossa, per a continuar cap a Casa Galiana, Hondón de los Frailes i el Fondó de les Neus.
  • A les 11.00 hi haurà un altre autobús que farà entrada en el centre per a portar a la resta d’alumnes al centre als seus acolliments.

Els alumnes romandran en el centre la resta del matí coneixent als seus professors i a partir del següent dia començaran les classes de manera ordinària. Tornaran a casa en l’autobús de les 14.20.

A partir del dimarts començarem horari normal.

Per tant l’autobús queda del següent mode:

• Dilluns, entrada els dos autobusos a les 8.00 i eixida els dos autobusos a les 14.20.
  • Dimarts, entrada els dos autobusos a les 8.00 i eixida un d’ells a les 14.20 i l’altre a les 15.10.
  • Dimecres, entrada els dos autobusos a les 8.00 i eixida un d’ells a les 14.20 i l’altre a les 15.10. Els alumnes de 3r de l’ESO i 4t de l’ESO hauran d’esperar al segon autobús, perquè este curs com els alumnes de batxiller són autoritzats hem d’esperar que finalitzen les seues classes per a tornar a casa.
  • Dijous, entrada els dos autobusos a les 8.00 i eixida un d’ells a les 14.20 i l’altre a les 15.10.
  • Divendres, entrada els dos autobusos a les 8.00 i eixida els dos autobusos a les 14.20.

Una salutació.
La directiva