Transport Escolar

AUTOBUSOS ESCOLARS

El centre disposa de servei d’autobusos que porten als alumnes de les poblacions pròximes: el Fondó de les Neus, Hondón de los Frailes, La Canalosa,…etc… El trajecte des de l’institut fins a l’última parada dura uns 45 minuts aproximadament. Disposem de dos autobusos. El seu horari habitual és el següent:

ANADA

Els autobusos inicien la ruta a les 7.15 i arriben al centre a les 8.00

TORNADA

• El BUS 1 ix del centre a les 14.20 tots els dies
  • El BUS 2 ix del centre a les 14.20 els dilluns i divendres, i a les 15.10 els dimarts, dimecres i dijous