NOVA VISITA INSTAL·LACIONS CERVESA D’AUTOR L’OMBRIA
I perquè ja ho diuen que qui prova repeteix… Aquesta setmana els ha tocat visitar les instal.lacions de cervesa L’ Ombria, als alumnes de 3er d’ESO que cursen el mòdul “Iniciació a l’activitat emprenedora”. Estaven tan a gust que ni volien tornar i és que Eduard els va fer una classe màgistral del procés d’el·laboració del producte i els va contar la història de com va començar tot, motivant-los a que duguen endavant les seues iniciatives. Aquesta xicoteta empresa de la nostra localitat pot ser un bon exemple de que “tot i que ningú és profeta a la seua terra”… “el temps posa a cadascú al seu lloc” i el temps ha anat fent i ja son un referent en el món dels productes artesanals fets a la nostra terra. Enhorabona i no canvieu!
Una vegada més! Moltes gràcies! i fins la pròxima…

