L’IES Torís necessita urgentment l’atenció a la nostra Comunitat Educativa

La Comissió de Coordinació Pedagògica de l’IES Torís informa:

Dijous 12 de setembre a les 11.00h. es portarà a terme una concentració a les portes de l’institut com a protesta per l’abandonament que pateix el centre, el qual porta anys amb el mínim personal administratiu i subaltern. Comptem únicament amb una treballadora en cadascun dels llocs esmentats tot i ser un centre amb més de 620 alumnes.

Conselleria d’Educació fa anys que no ha resolt aquest problema, tot i haver enviat reiteradament, i curs rere curs, diverses comunicacions des del centre. Per tant, per a afavorir la qualitat de l’atenció a l’alumnat i en solidaritat amb les nostres companyes, hem decidit visibilitzar la seua situació amb l’objectiu que s’aprove l’augment de personal i que en siga adequat en proporció al nombre d’alumnes del centre.

Demanem difusió d’aquest missatge i esperem la col·laboració d’alumnes, famílies i autoritats locals.

Moltes gràcies.