Departament de Geografia i Història

PROFESSORAT DEL DEPARTAMENT

ARTURO GASTÓN ALTABÁS

Llicenciat en Geografia (Universitat de València) i professor de Geografia i Història des de 2020, amb l’ímpetu d’aportar el meu granet d’arena per a construir una societat millor.

ROSA MARÍA OLMOS

Llicenciada en Geografia i Història per l’U.V. Mestra de Valencià. Aquest és el meu curs 22 com a docent, és el meu quart any en el Tirant. M’agrada molt llegir, viatjar, els jocs de taula (Trivial, per exemple). I la meua família.

ROSALINA FUERTES SEDER

Llicenciada en Història de l’Art per la Universitat de València i funcionària del cos de professors de Secundària en l’especialitat de Geografia i Història des de 2009. Actualment exercisc el càrrec de cap de Departament de Geografia i Història en l’IES Tirant lo Blanc. Soc amant de la Naturalesa, l’Art, la lectura i els viatges i espere ser capaç de transmetre el mateix entusiasme i curiositat a les meues alumn@s.

SANDRA ROIG FERRANDO

Llicenciada en Història de l’Art per la Universitat de València. Funcionària de carrera del cos de professores i professors de Secundària en l’especialitat de Geografia i Història des de 2006. Amb plaça definitiva en l’IES Tirant lo Blanc des de l’any 2013 on he exercit el càrrec de cap d’estudis i actualment el de vicedirectora. Aquest curs, 2023-2024, soc tutora d’un grup de 1r ESO. M’encanta el meu treball, gaudisc ensenyant. Soc amant de la lectura, l’art, el senderisme i l’esport. M’apassiona viatjar.

RICARDO TORRES

Llicenciat en Dret i Màster en Història Contemporània.

M’agrada viatjar, el cinema clasico i l’art.

VIRGINIA MARZAL MORENTE

Graduada en Història per la Universitat de València. Atribució docent del curs 2023/24:

• Geografia i Història de 1ºESO Berlín i Roma.
  • Geografia i Història de 2ºESO Pekín.
  • Tutoria de 2ºESO Pekín.
  • Historía de l’Art de 2n Bach.
  • 4ºESO va visitar les Corts Valencianes.

Visita de 4t d’ESO a les Corts Valencianes.

L’alumnat de 4t d’ESO va visitar el passat 29 de gener les corts valencianes, seu del poder legislatiu de la comunitat.

• 4t d’ESO ha participat en el projecte del museu Thyssen “Big Vasile”

L’alumnat de 4t d’ESO ha participat en el projecte del museu Thyssen “Big Vasile” de la mà del seu professor d’Història, Ricardo T. Amb esta iniciativa treballem conceptes com: col·laboració, museu portàtil, territori, pertinença, metamorfosi i objecte quotidià.