Batxillerat nocturn

Es pot dir que en la vida a vegades hi ha segones oportunitats i, en qüestió educativa, el Batxillerat Nocturn és una bona mostra d’això. Aquesta modalitat, que ofereix l’IES Tirant lo Blanc de Torrent, et dona la possibilitat d’obtindre el títol de Batxillerat, que pot obrir-te la porta a la Universitat, a Cicles Formatius de Grau Superior o millorar la teua situació laboral. El nostre horari és de 15.30 a 22.15 dilluns i dimarts; dimecres, dijous i divendres fins a les 21.20. Així és més fàcil que seguisques amb la teua vida laboral o pugues compaginar-ho amb altres activitats com la música o l’esport. S’ofereixen les modalitats de Ciències i Tecnologia i d’Humanitats i Ciències Socials. És interessant assenyalar que per les bones comunicacions del nostre centre, acudeixen amb metro i autobús alumnes i alumnes de diferents zones de Torrent, de la comarca i de zones limítrofes. A més, si has de vindre en vehicle propi pots aparcar dins de l’institut.

AVANTATGES DEL BATXILLERAT NOCTURN QUE POTSER DESCONEIXES:

1. No tens límit de permanència ni de convocatòries.
  2. Si comences en primer curs en batxillerat nocturn, les assignatures aprovades NO es repeteixen, encara que no passes de curs, perquè qualsevol assignatura aprovada tant en 1r com en 2n curs queda aprovada per sempre, la qual cosa et permet anar al teu ritme, pas a pas, i compaginar els teus estudis amb el treball, la vida familiar o qualsevol altre tipus d’activitat o formació.
  3. El batxillerat nocturn és presencial. No obstant això, si està degudament justificat per motius laborals o de salut, el professorat t’ajudarà en tot el possible perquè pugues avançar en els teus estudis.
  4. En general, el tracte és diferent perquè l’alumnat és més madur, s’han matriculat per voluntat pròpia i aqueixa llibertat ajuda a un ambient en classe de tranquil·litat i responsabilitat.

Però… No tot és un camí de roses, hi ha alumnes/as que van abandonar els seus estudis fa molts anys i que arriben a les aules amb un dèficit que fa que les primeres setmanes del curs el professorat s’haja de dedicar a fer un profund repàs. No tirem la tovallola i, amb esforç i dedicació, la majoria aconsegueix seguir avant amb els seus estudis de batxillerat.

Es una gran satisfacció per a l’IES Tirant lo Blanc donar una nova oportunitat a estudiants que en algun moment han hagut d’abandonar el sistema educatiu i tornen a les aules per a millorar el seu futur laboral.

ARA ÉS EL VOSTRE TORN, NOCTURN

MATRICULA’T !

Contacta amb el centre i t’ajudarem amb la matrícula.