L’ IES SORTS DE LA MAR és un centre de nova creació, situat al c/ Híades,10 a la partida Sorts de la Mar de Dénia des del curs 2013-2014.

Un espai privilegiat que permet contemplar els llocs més emblemàtics de la ciutat de Dénia, El Castell, El Montgó i la mar Mediterrània.

La història de l’ IES comença l’any 2002 creant-se el centre amb caràcter virtual, posteriorment l’any 2007, degut a la massificació del altres IES de la localitat i gràcies a les manifestacions i mobilitzacions dels pares, alumnes i professorat, es decideix que es cree per al curs 2007-08 l’IES Numero 3.

A Juny del 2007, La Direcció General de Centres concedeix a l’IES un total de 4 grups d’ ESO (3 de primer i 1 de segon). A finals de Juliol comencen les obres per a la instal·lació de les aules prefabricades. El primer curs escolar a l’IES Numero 3 va començar el dia 14 de Setembre de l’any 2007.

El nou centre té capacitat per albergar al voltant de 800 alumnes d’ESO, Batxillerat i FPB.

El curs 2008-2009 l’IES Núm.3 de Dénia va guanyar el segon premi dels premis de coeducació que atorga el Consell Escolar Valencià amb el seu projecte “Jornada Cultural, una experiència integradora a través de la música.”

Justificacion_Logo_Sortsdelamar