CIC – MASCLISME – MICROMASCLISME – videos

Vídeos sobre micromasclismes

Contra el machismo tolerancia cero (1:28). Exemple d’entrevista masclista a la tenista Garbiñe Muguruza per al programa de la nit de cap d’any de 2018 de José Mota en TVE.

Micromachismos: están ahí, aunque a veces no queramos verlos (2:15). Diverses situacions en les que apareixen micromasclismes.

¿No te ha pasado que…? (3:14). Alguns homes parlant de situacions on apareixen micromasclismes.

Historias de micromachismo. A mí también me ha pasado (4:30). Dones famoses que parlen de situacions reals que han patit en la seua pell.

Micromachismos. ¿A tí también te ha pasado? (5:05).Vídeo realitzat per alumnes de Batxillerat del Col·legi Lourdes Fuhem de Madrid.

Micromachismos cotidianos (4:21). Curtmetratge realitzat per alumnat de 4t d’ESO de Galicia.

10 frases machistas que no debes aguantar (1:54). Aquest vídeo ens recorda algunes frases que no hem de permetre mai.

Micromachismos: una realidad invisible (10:08). Aquest reportatge exposa breument el que són els micromasclismes, a través de la seua explicació per l’experta Ana Requena, periodista del diario.es; i centra el tema en els xicotets signes de masclisme que veiem avui dia en els joves