AAEE 16-17 SE BUSCAN VALIENTES

Videoclip SE BUSCAN VALIENTES

Laura Cardona, tutora de 1r ESO A; Mari Carmen Beltrán, tutora de 1r B; Vicente Diago, tutor de 1r C i Laura Soriano, tutora de 2n C, estem plenament convençuts que mitjançant el tractament a les tutories de valors com la prevenció de l’assetjament escolar s’aconsegueixen grans resultats a curt i llarg termini. La col·laboració grupal, la solidaritat i el companyerisme han sigut temes recurrents de treball a les nostres sessions, tot i no ser un centre problemàtic en absolut en qüestió d’assetjament.

Fomentant l’empatia cap a les persones més desfavorides aconseguim formar millors éssers humans. Aquest ha sigut el nostre objectiu i per això hem realitzat la majoria d’activitats de manera col·lectiva ajuntant l’alumnat de les tres tutories de primer i, quan s’ha pogut, també la de segon C.

Durant les quatre últimes sessions de tutoria del curs, hem realitzat la gravació d’escenes, tant dins del centre (aules, banys, passadissos, taquilles…) com al pati, per tal de muntar un videoclip seguint el model del de la campanya de Mediaset «SE BUSCAN VALIENTES», amb el tema cantat per El Langui. Aquest és el resultat, que estem encantats de compartir amb vosaltres, ja que considerem que és la manera perfecta d’acabar la nostra campanya particular contra el bullying i de tindre un record fantàstic d’aquest curs 2016-2017. Esperem que us agrade tant com a nosaltres. Sigueu feliços i feu la vida de la gent que us envolta més feliç també.

Denuncieu les injustícies. Sereu VALENTS i VALENTES si ho feu.