AAEE 16-17 MESTALLA

TOUR D’HÀBITS SALUDABLES A MESTALLA 2016/17

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar el dilluns 7 de novembre de 2016 en una activitat organitzada pel departament d’Educació Física del nostre centre anomenada “Tour d’hàbits saludables al camp del Mestalla”. Durant el Tour, els nostres alumnes van aprendre la importància de l’esport i la nutrició en una vida saludable, van conèixer una instal·lació esportiva d’alt nivell com és l’estadi de futbol del València CF, van realitzar una introducció periodística sobre com realitzar entrevistes i també moltes curiositats al voltant de com funciona un estadi de futbol i la història d’aquest club.

A part de realitzar el Tour a Mestalla, vam aprofitar també per anar a dinar al riu Túria i vam gaudir als tobogans del Gulliver.

Cal destacar la gran participació (eren 79 alumnes) i bon comportament dels alumnes. Felicitats a tots i totes!!

més fotos a la pàgina de facebook