AAEE 16-17 Dia del libro

DIA DEL LLIBRE

El dimecres 26 i el dijous 27 d’abril, l’IES Serra d’Irta ha celebrat el ‘Dia del Llibre’ muntant una parada amb llibres donats tant per l’institut com pel professorat. L’alumnat que portava un llibre de sa casa, tenia la possibilitat de fer un intercanvi per un altre exemplar. La resta d’alumnat i professorat que ha volgut participar ha pogut adquirir llibres i punts de llibre a preus més que econòmics.

Tot ha sigut per una finalitat solidària, ja que la celebració del 23 d’abril s’ha unificat amb el projecte ‘Marcapáginas por la solidaridad’ per recaptar fons per Save the Children, engegat per Antonio, el professor de Religió.

Ha sigut una activitat molt ben acceptada per tota la comunitat educativa i l’alumnat s’ha involucrat de valent, tant fent els punts de llibre com col·laborant amb l’intercanvi i compra de llibres.

L’any que ve repetirem de segur aquesta genial iniciativa!

‘ Bastaria sols un mot per fer més digne el món.

I nosaltres no som res si no som paraules.’

Manel Garcia i Grau

Text de Laura Cardona: professora de Valencià.

més fotos a la pàgina de facebook