CIC – Assetjament – actuacions al centre TEI

Programa Tutoria Entre Iguals (TEI)

El nostre centre començà amb el programa TEI per primera vegada al curs 2014-15. Aquest programa té per objectiu previndre i actuar sobre els casos d’assetjament escolar i implica a tota la comunitat educativa.

Els alumnes de 3r d’ESO (i alguns de 4t) tutoritzen els alumnes de 1r d’ESO, ja que tenen la capacitat de detectar i actuar sobre els possibles abusos de poder que es poden donar allà on el professorat no està present: patis, passadissos, autobús, cantina, etc.

Amb aquest programa també pretenem afavorir la bona convivència i facilitar la integració dels alumnes que venen de les escoles, així com donar veu a l’alumnat i implicar-los activament en la convivència pacífica de l’institut.

Enllaç a la secció del programa TEI