Primers auxilis

PRIMERS AUXILIS A L’IES SERRA D’IRTA

El passat divendres 6 de novembre els alumnes de 4rt d’ESO i Batxillerat van participar en unes jornades sobre 1rs auxilis organitzades pel departament d’Educació Física del nostre centre.

La formació va ser realitzada per German Hernandez, membre de la Creu Roja de la nostra població i va consistir en un taller teòric-pràctic on els nostres alumnes van aprendre com haurien d’actuar en cas d’haver d’aplicar primers auxilis en una situació d’emergència.

Van ser unes jornades molt interessants i enriquidores per a tots i el nostre alumnat va participar activament en les diferents activitats realitzades.

Agrair especialment a German la seua voluntat i disposició per a realitzar aquestes jornades i la seua professionalitat en el desenvolupament de totes les activitats.

Salva un cor…salva una vida”