Projecte Lideres Digitals

Líders digitals. Taller Relacions Digitals Responsables 1r ESO.

L’alumnat de 1r d’ESO juntament amb el seu professor César González ha participat en el projecte #LíderesDigitale. Aquest projecte està liderat per Fundació Telefònica, des del Programa Voluntaris Telefónica, l’objectiu del qual és potenciar el bon ús de la tecnologia de tota la comunitat educativa, tant en l’entorn escolar com familiar, i el desenvolupament de competències digitals de xiquets, xiquetes i joves. Aquest projecte que ens ha oferit el CEFIRE al centre, es desenvolupa durant un mes, al qual denominem el Mes Digital, en el qual es realitzaran accions formatives dirigides a professors, pares/mares i alumnes des de 5° de Primària fins a 4° de la E.S.O.

Els següents objectius marcaran el camí de l’aprenentatge de nou #LíderesDigitales:

• Formar a xiquets i joves perquè adquirisquen les competències i habilitats digitals que necessiten per a fer un bon ús de la tecnologia.
  • Previndre riscos en els xiquets més xicotets, perquè coneguen des de primerenca edat com usar de manera responsable els entorns digitals.
  • Incorporar hàbits digitals saludables en els joves que ja realitzen un ús més intens de la tecnologia, donant a conéixer els beneficis i riscos associats.
  • Empoderar al professorat com a motor de la transformació digital.
  • Generar confiança i presa de consciència en els pares i mares promovent una responsabilitat compartida.

Hem tinguts sessions per als professors que van participar, Cessar González i Consuelo Morcillo, per a les famílies i per a l’alumnat, totes aquestes sessions EN LÍNIA.

Ha sigut molt interessant.