Eixida Santa María i Sant Nicolás – Religión

Visita Basílica de Sta. María y Concatedral de San Nicolás

El passat 3 de febrer, prop de 60 alumnes de Religió de 3r i 4t ESO van visitar la Basílica de Sta. María i la Cocatedral de Sant Nicolás, situades les dues a Alacant. L'objectiu era conéixer dos de les esglésies més antigues de la ciutat i amb un ric patrimoni arquitectònic, pictòric i escultòric.

L'itinerari va començar en la Basílica de Santa María on els alumnes van quedar meravellats pel seu interior d'estil gòtic, la seua capella renaixentista i el cor situat en un lateral de l'altar. Van continuar amb la visita de la Cocatedral de Sant Nicolás admirant la seua magnífica capella de la comunió d'estil barroc valencià, el retaule dedicat a Sant Nicolás o el claustre entre altres. Grata sorpresa el poder gaudir d'una peça musical en el recentment restaurat òrgan datat de 1580.