Or en les olimpíades internacionals de Ciències de la Terra per a Daniel Navarro Martínez

Al mes d'agost passat es va celebrar l'Olimpíada Internacional de Ciències de la Terra. Daniel va obtindre la plata en l'última olimpíada nacional, la qual cosa li va donar accés a competir en la internacional amb l'equip espanyol. Aquesta olimpíada va tindre lloc de manera telemàtica; l'equip espanyol va estar concentrat a Girona i durant la seua estada allí, un equip de professors i professores que formen part de l'AEPECT (Associació Espanyola per a l'Ensenyament de Ciències de la Terra) els van preparar per a completar amb èxit la competició. L'equip espanyol va guanyar un or en una investigació sobre l'impacte del canvi climàtic en el llac de Banyoles; Daniel es va fer amb l'or en les modalitat d'ESP (Earth System Project), Investigació en grups internacionals sobre les interrelacions entre els sistemes terrestres i amb la plata en Mission to Mars, una prova per equips internacionals, tot un èxit per al nostre alumne (encara que és ex alumne sempre serà alumne de l'IES Sant Blas). Daniel, actualment, està cursant el grau de Geologia en la UA. El pròxim 9 de desembre, la senyora ministra d'Educació, Pilar Alegría, rebrà a tot l'equip espanyol per a felicitar-los per l'èxit collit. Daniel Navarro Martínez, tot un orgull per al nostre IES.

Sort al teu camí Daniel!

Daniel Navarro Martínez