“LA TERRETA DEL SANT BLAS” El nostre Inici

Estem iniciant un projecte de centre en el que s’emmarca la creació d’un hort escolar. La denominació de l’hort serà “La Terreta del Sant Blas” i el principal objectiu és que tota la comunitat educativa tinga accés a ell, especialment l’alumnat. Per a això no hi ha res millor que la participació activa. L’alumnat del centre participarà de diferents formes en l’hort, sempre guiats i sota la supervisió del professorat. El principi és bastant humil, tant en superfície com en mitjans. Esperem con molta il·lusió els fruits d’aquest projecte i sol·licitem la col·laboració de les famílies en la conscienciació de l’alumnat sobre la importància del respecte a aquesta mena d’actuacions en la naturalesa i en la cura del nostre planeta.