Ús de mòbils en el centre

Us informem que ha eixit publicat en el DOGV una nova normativa: Es tracta de la RESOLUCIÓ de 17 d’abril de 2024, sobre determinats aspectes per a la regulació de l’ús de dispositius mòbils en centres educatius no universitaris sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana. A través d’esta normativa , la Conselleria d’Educació prohibix l’ús dels telèfons mòbils en col·legis i instituts.

Alguns qüestions a tindre en compte:

1. La prohibició entrarà en vigor este dilluns 6 de maig de 2024.
  2. L’alumnat podrà portar el dispositiu al centre, però només apagat.
  3. Davant l’incompliment de les condicions d’ús el Botet ja té establit dins de les seues normes el procediment de retirada, custòdia temporal i devolució dels dispositius.
  4. Abans de la seua retirada, el personal docent ha d’assegurar-se que l’alumne l’apague com a garantia de confidencialitat.
  5. Mantindre operatius estos dispositius s’entendrà com a ús.
  6. L’ús de dispositius mòbils només estarà permés dins de les activitats didàctiques que el/la docent decidisca.