ENS VISITA EL GRUP MUSICAL «LA VERBENA CÓSMICA»

Aquest 16 de maig de 2024 ens han visitat a l’IES Jaime de Sant Ángel «La Verbena Cósmica», un grup musical del Baix Segura que fusiona estils com l’electrònica, els ritmes llatins i l’ska, entre d’altres. L’activitat ha estat dirigida a l’alumnat de 3r de l’ESO i ha sigut organitzada pels departaments de valencià i de música.

Javi, Juanmi i Luis, tres dels integrants de la banda han vingut a l’institut a explicar-nos la seua trajectòria musical, des que va néixer el grup, quan encara eren uns adolescents, fins al moment actual. Han sigut els alumnes de 3r de l’ESO els que han fet d’entrevistadors i entrevistadores. Amb les seues preguntes hem pogut conèixer com es va formar el grup, la seua formació musical, en què consisteix el procés de creació, quines xarxes socials tenen, quina relació tenen amb el valencià i amb la seua comarca, etc. A més, han donat consells molt valuosos a aquells i aquelles que volen dedicar-se a la música de forma professional o com una afició.

Des de l’IES de Redován volem donar les gràcies als músics per haver vingut, i dir-los que els esperem molt prompte.