Representació de l’Obra de Teatre “Belcebú” en El nostre Institut

El passat 3 de juny, vam tindre el plaer de rebre en el nostre institut a la companyia de teatre Blanca Marsillach, els qui ens van representar l’obra “Belcebú”. Esta obra educativa, a mig camí entre el drama i la comèdia, s’involucra profundament amb adolescents, mestres i pares en un tema tan crucial com és el bullying, una qüestió que, desgraciadament, no rep l’atenció que mereix.

La representació oferix un missatge d’esperança i proporciona les claus per a aquells que pensen que no poden tirar avant ni recuperar-se d’estos abusos, incitant-los a ajudar a altres persones que també patixen o han patit assetjament. Amb “Belcebú” es mostra que tots tenim el poder de mirar dins de nosaltres mateixos i trobar la força per a demanar el suport necessari per a sobreviure.

Dins del pla de transició, també comptem amb la presència de l’alumnat de 6é dels col·legis CEIP Almadrava i CEIP Mediterrani, els qui van assistir a la segona sessió. Esta activitat no sols va permetre als estudiants reflexionar sobre el bullying i el ciberassetjament, sinó que també va promoure un espai de diàleg i reflexió entre els assistents.

Agraïm a l’Ajuntament d’Alacant, Àrea d’Educació, per fer possible esta activitat tan enriquidora i a la companyia Blanca Marsillach per la seua puntualitat i professionalitat, i per oferir-nos una obra tan significativa que deixa una profunda reflexió sobre un tema tan important com l’assetjament escolar.