“Biblioteca Oberta! Estudia en un Espai Càlid”

La biblioteca del nostre institut té una gran notícia que compartir amb tots els estudiants! Durant les pròximes tres setmanes, la biblioteca, situada en l’antiga casa de la conserge, estarà oberta perquè tot l’alumnat del centre puga aprofitar este espai tranquil i acollidor per a estudiar.

Volem agrair especialment a l’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) per la seua generositat i suport en fer possible esta iniciativa. Gràcies a la seua col·laboració, els nostres estudiants tindran un lloc addicional per a concentrar-se en els seus estudis i dur a terme les seues tasques amb comoditat.

Així que, aprofitem esta oportunitat junts! La biblioteca estarà oberta durant les pròximes tres setmanes, de dilluns a divendres, des del matí fins a la vesprada (17.00 a 20.00). Vine i gaudeix d’un ambient propici per a l’aprenentatge. Ens veiem allí!