Explorant El nostre Futur Acadèmic i Professional en el Centre 14 d’Alacant!

Els nostres estudiants de 4t de l’ESO estan a punt d’embarcar-se en un emocionant viatge d’exploració dels seus futurs acadèmics i professionals. Demà, durant tot el matí, estaran visitant el Centre 14 d’Alacant, un lloc que obrirà les seues ments a les oportunitats que els esperen després de completar la seua educació secundària.

Esta visita és una oportunitat única perquè els nostres estudiants coneguen les diverses opcions que tenen disponibles una vegada que acaben l’escola secundària. El Centre 14 d’Alacant és conegut per ser un lloc on els joves poden descobrir una àmplia gamma d’opcions acadèmiques i professionals, la qual cosa els permetrà prendre decisions més informades sobre el seu futur.

Durant la visita, l’alumnat tindrà l’oportunitat de conéixer a professionals de diverses indústries, així com a acadèmics que els mostraran els diferents programes de formació i educació disponibles. Des de la universitat fins a la formació professional, des de la tecnologia fins a les arts, el Centre 14 d’Alacant ofereix una visió completa de les opcions que poden explorar.

L’itinerari de la visita inclou:

1. Xarrades inspiradores: Tindran l’oportunitat d’escoltar professionals reeixits de diverses disciplines que compartiran les seues experiències i consells sobre com aconseguir l’èxit en les seues respectives carreres.
  2. Recorreguts i demostracions: Els estudiants podran explorar les instal·lacions del Centre 14 i participar en demostracions interactives relacionades amb diferents camps d’estudi i ocupació.
  3. Sessions informatives: Les orientadores acadèmiques estaran disponibles per a brindar informació personalitzada sobre els programes d’estudi i les rutes acadèmiques disponibles.
  4. Preguntes i respostes: Podran fer totes les preguntes que tinguen sobre el seu futur acadèmic i professional a experts en el camp.

Esta visita promet ser una experiència valuosa i enriquidora per als nostres estudiants de 4t de l’ESO, ja que els ajudarà a prendre decisions informades sobre el seu futur i els inspirarà a perseguir les seues passions i objectius. Esperem que esta excursió els motive i els ajude a descobrir les oportunitats que els esperen.

Des de l’IES Ràdio Exterior, agraïm al Centre 14 d’Alacant per obrir les seues portes i brindar al nostre alumnat esta valuosa oportunitat d’explorar el seu futur. Junts, estem construint ponts cap a un demà més brillant i ple de possibilitats!

No oblides seguir-nos en les nostres xarxes socials per a mantindre’s actualitzat sobre esta emocionant visita i altres notícies educatives emocionants. Fins a la pròxima!