Llegir per a educar

En l’IES Ràdio Exterior al costat de l’AMPA , sabem que l’educació dels teus fills és una de les teues principals preocupacions i prioritats. Per això, estem emocionats de presentar-te la nostra iniciativa més recent: “Llegir per a Educar”, una Escola de Famílies que busca brindar un espai d’aprenentatge i reflexió sobre temes rellevants en la vida dels nostres adolescents i les dinàmiques familiars.

Data: Dimecres, 18 d’octubre Hora: 18.00 hores Lloc: IES Ràdio Exterior

En esta inauguració, explorarem una varietat de temes essencials que afecten les famílies en la societat actual. La nostra Escola de Famílies “Llegir per a Educar” serà un espai on podràs:

1. Comprendre la relació amb els teus adolescents: Aprendràs estratègies efectives per a enfortir el vincle amb els teus fills durant esta etapa crucial de les seues vides.

2. Millorar la comunicació familiar: Descobrirem eines per a facilitar la comunicació oberta i efectiva entre pares i fills, promovent un entorn de confiança.

3. Abordar els riscos de la societat actual: Junts, examinarem els desafiaments als quals s’enfronten els adolescents en l’era digital i com podem guiar-los cap a un ús responsable de la tecnologia.

El nostre objectiu és brindar suport, coneixements i recursos a les famílies, perquè puguem enfrontar junts els desafiaments que l’adolescència i la societat actual ens presenten. Creiem que una educació sòlida a casa és fonamental per a l’èxit dels nostres joves.

Així que, et convidem a unir-te a nosaltres el dimecres, 18 d’octubre, per al llançament de “Llegir per a Educar”. El llibre del col·loqui és “El dia que la meua filla em dic rabosa” de Sara Desirée Ruiz. No sols enfortiràs les teues habilitats com a pare o mare, sinó que també coneixeràs a altres famílies que comparteixen les teues inquietuds.

Esperem veure’t allí! Junts, construirem ponts de comprensió i suport per a les nostres famílies i adolescents.