Escola de Famílies: Llegir per a Educar

Des de l’IES Ràdio Exterior en col·laboració amb l’AMPA i amb l’objectiu de vincular els diferents agents de la nostra comunitat educativa: alumnes, professorat i famílies, posem en marxa la iniciativa Escola de Famílies: Llegir per a Educar.

A manera de club de lectura, es proposaran dos llibres per trimestre enfocats en l’adolescència, que es posaran en comú en dues sessions a la vesprada. D’aquesta manera docents i mares/pares podrem intercanviar impressions sobre aquesta etapa desafiadora i il·lusionant alhora, utilitzant com a eina l’anàlisi de diferents personalitats del món de la psicologia i l’educació de l’adolescència.

Lectures i dates proposades (1r Trimestre del curs 2023-2024):

Dimecres 18 d’octubre de 2023: “El día que mi hija me llamo zorra”de Sara Desirée Ruiz.

Dimecres 13 de desembre de 2023: (la lectura es proposarà en la sessió del 18 d’octubre).

La duració de les sessions serà d’una hora i mitja de duració aproximadament.

Des del centre us convidem a participar en aquesta enriquidora iniciativa, on mares, pares i docents aportarem la nostra pròpia visió sobre l’aprenentatge sobre aquesta meravellosa etapa.

Totes les persones interessades a assistir a la primera sessió, enviar un correu a l’associació de famílies del centre.

ampaiesradioexterior@gmail.com

Us esperem!