25N: Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona

Al llarg de la setmana passada amb motiu del 25N, l’IES Ràdio Exterior va realitzar una sèrie d’activitats i xarrades per a la conscienciació del nostre alumnat sobre la gran problemàtica social que suposa la violència de gènere.

• L’alumnat de 4t ESO , 1r i 2n de batxillerat van assistir a la xarrada “DEL MORAT Al NEGRE. VIOLÈNCIA DE GÈNERE A través DE LA PREMSA GRÀFICA ALACANTINA” duta a terme pel nostre company Ángel García Catalá, fotògraf de premsa i actual professor d’història del nostre institut.
  • L’alumnat pertanyent a la Comissió d’Igualtat va assistir a la jornada organitzada per la Subdelegació del Govern d’Alacant a la Casa del Mediterrani, on van poder gaudir del monòleg “Aixòno és amor” per part de Marina Marroquí, educadora social i experta en violència de gènere.
  • La comissió d’igualtat ha elaborat un gran mural en l’hall de l’institut. El mural està compost per una papallona gegant (símbol de transformació contra la violència masclista), un mapa d’Espanya en el qual apareixen els assassinats masclistes ocorregut en el 2022 i un panell amb les notícies d’aquests assassinats.
  • En totes les tutorias s’han treballat vídeos i textos per a la conscienciació de l’alumnat.