IVAN CHOLOCAVA PREMIAT PER l’ACADÈMIA VALENCIANA DE LA LLENGUA

ivan-ies-radio-exteriorL’alumne IVAN CHOLOCAVA de 2n ESO B ha resultat premiat en el 3r Concurs de narrativa curta en valencià per a estudiants de secundària ELS NOSTRES MAJORS, ELS NOSTRES IAIOS, que organitza l’AVL. El premi es va entregar en un acte molt especial al magnífic monestir de Sant Miquel dels Reis (l’Horta de València), seu de la Biblioteca Valenciana. A l’acte acudiren el Sr. Director del Centre, Juan Manuel González i la Cap del Departament de Valencià, la Sra Patricia Gilabert. Acompanyaren l’alumne premiat el seu pare i el seu germà. L’acte resultà molt emotiu i enriquidor. En acabant l’acte d’entrega de premis, es va fer una visita guiada per les dependències del bellament restaurat Monestir medieval. ENHORABONA IVAN!!! Eh, i també a la seua profa de valencià, Vanessa Cano.

ivan-colokava