Matrícula Ordinària Proves PAU Juny – 2022

PAU

MATRÍCULA ORDINÀRIA PROVES PAU JUNY-2022

Es formalitzarà a la Secretaria d’aquest Centre durant el dilluns 30 de maig i dimarts 31 de maig fins les 11 hores.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL LLIURAR A LA SECRETARIA

1 - Sol·licitud per a la presentació a les proves d’accés a la Universitat.

(Sol. d'Huminitats i Ciències Socials        -       Sol. Ciències)

2 - 2 Fotocòpies del DNI.

3 - Fotocopia llibre de família (sols full on figure l’alumne).

4 - Resguard del pagament de la taxa per a la Prova d’Accés a la Universitat.

Taxa administrativa de la Selectivitat, seguir les instruccions que a continuació us relacione:

- L’alumnat haurà de fer l'ingrés de la taxa de selectivitat a favor de la Universitat d’Alacant.

- El rebut ho haurà de generar cada alumne/a a través de la web:  https://cvnet.cpd.ua.es/uapagos2/PagarRecibo/Recibo  (Personal Extern a la Univ. d'Alacant)

• Concepte: "Proves d’aptitud per a l'accés a Universitat".
  • Detall del concepte: "PAU Ordinària 2021-22"

- L’Alumne/a haurà de conservar-ne 2 resguards, i haurà de lliurar un d’ells a la secretaria del centre.

• Matrícula Ordinària............................................................... 78,20 €
    • Fam. Nombrosa-monoparental ordinària ......................... 39,10 €*
    • Fam. Nombrosa-monoparental especial ........................... Exempts*
    • Matrícula d’honor global ..................................................... Exempts
    • Discapacitats, Víctimes Violència Genere-Terrorisme...... Exempts

(*Fotocòpia del Llibre de Família Nombrosa actualitzat, ja siga de 1a ó 2a categoria, o certificació dels Serveis Socials
de l’Ajuntament on conste la seua renovació.)

5 - Lliurament Dipòsit Títol de Batxillerat, s'ha de presentar: (tota la informació)

MOLT IMPORTANT: No serà admès a examen cap alumne/a que no aparega en la relació presentada a la Universitat, pel centre en què va estudiar, encara que haguera fet el pagament de la Taxa de Selectivitat.