Visita departament RRHH Plastic Forte

Aquest divendres 13 de maig l’alumnat de 4tESO i Cicles va poder visitar l’empresa de Plastic Forte. Yolanda Albero, cap del departament de RRHH, va explicar quins són a dia de hui els perfils professionals més demandats, així com les fonts de reclutament que uilitzen, com ara la promoció interna o les  xarxes socials com Linkedin. També va explicar les tècniques de selecció més habituals entre les que destacà l’entrevista personals i les habilitats més adients per tal de superar-les amb èxit.

Tot seguit, l’alumnat va tindre l’ocasió de visitar les instal·lacions de la planta productiva, seguint totes les mesures de seguretat, i amb les explicacions dels responsables del departament de manteniment.

Sempre agraïm poder visitar PlasticForte!