Protocol Escolar en cas de nevades

1.- Nevada quan no estem en classe:
* A les 00h de la nit anterior (si comença a nevar de nit o se sap la previsió de neu per al dia següent), l'alcalde i la regidora d'educació contacten amb les direccions dels centres. Si està ja nevant i hi ha previsió que continue, o si marca una previsió molt alta de neu per al matí següent, es RETARDA L'OBERTURA DE CENTRES FINS LES 10h. D'aquesta forma, hi ha més temps al matí del dia següent per a poder decidir.

* De 7:30h a 8:30h del matí, l'alcalde i la regidora d'educació contacten amb les direccions dels centres. ES DECIDEIX SI HI HAURÀ CLASSE DURANT EL MATÍ O NO.

Es penja a la pàgina web de l'Ajuntament i xarxes socials (Ajuntament i Centres Educatius) abans de les 9h.

* A les 12:00h del migdia, l'alcalde i la regidora d'educació contacten amb les direccions dels centres. ES DECIDEIX SI HI HAURÀ CLASSE DURANT LA VESPRADA O NO.

Es penja a la pàgina web de l'Ajuntament i xarxes socials (Ajuntament i Centres Educatius) abans de les 13h.

* Al dia següent es torna a actuar de la mateixa forma, seguint aquest protocol.

2.- Nevada quan estem en classe:
* L'alcalde i la regidora d'educació contactaran amb els equips directius dels centres i es decidirà si se suspenen les classes (de matí o vesprada, segons quan comence la nevada).

* Si es decideix que se suspenen les classes, avisar a les famílies de l'alumnat perquè vinguen a recollir-los, quedant sempre al centre el professorat i els equips directius del centre, fins que vagen a recollir a tot l'alumnat.

* Es publicaran les decisions al web de l'Ajuntament i les xarxes socials de l'Ajuntament i Centres Educatius.

* A partir d'aquest moment, seguir el protocol de la nevada quan no estem en classe.

Aquest mateix protocol es durà a terme en la resta de condicions meteorològiques adverses que puguen ocórrer.