Actualidad del 18/ Nos despedimos de…

…Pilar Tortosa, profe de Valencià, que es va jubilar fa uns mesos

Estimats alumnes i companys,Aquestes paraules són per agrair-vos aquells bons moments que hem passat junts, he reflexionat molt sobre què és allò que més m’agradava de la meua professió i he arribat a la conclusió que l’encontre amb vosaltres m’obligava a estar totalment «present». Cada dia era un repte per a mi..i encara que de vegades acudira a classe amb poques ganes (sobretot els darrers anys..) la vostra presència sempre m’estimulava a donar el millor de mi mateixa i intentar despertar en vosaltres una mica de curiositat per tema que tocara tractar…i veure eixa espurna de llum a les vostres mirades, és a dir el moment en què coincidíem al present, ha estat el més gratificant durant tots aquestos anys!Desitge que tingueu molta sort en la vida, que confieu en vosaltres mateixos i d’aquesta manera  complireu els vostres somnis!!Com que no m’agraden els acomiadaments us dic a totes i tots, tant companys de centre com alumnes, fins prompte, de segur que la vida ens torna a juntar!!Una abraçada molt forta!!