RODATGE A L’IES PLA DE NADAL

L’alumnat d’Arts Escèniques de tots els cursos de l’ESO han participat en el rodatge del documental ficcionat “Lost media”.

El fil vertebrador del curt és la trobada d’una cinta de vídeo que ens trasllada als 90 i ens parla d’un institut de Riba-roja de Túria on ocorren fets paranormals. De sobte, l’alumnat es veu sorprés per fenòmens poltergeist: cadires que es mouen, taules que vibren, psicofonies a la megafonia del centre i… la presència de fantasmes al passadís!

La peça audiovisual recull els testimonis de l’alumnat que ha presenciat aquest succés. Les actrius i actors del Pla de Nadal s’han posat a la pell dels personatges, mostrant tot el seu talent i contant-nos els secrets més recòndits i terrorífics dels racons del nostre centre.

Esteu atents! Seguirem informant-vos!

Vos deixem l’enllaç a l’àlbum complet d’imatges.