10 MESOS 1O CAUSES: 8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA

10 MESOS 10 CAUSES: 8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA

Comencem el mes de març amb la nostra setena causa, 8M, Dia de la Dona. Per a això, confeccionarem una “femelleta” amb l'ajuda del nostre alumnat, professorat i tot el personal que vulga col·laborar.

La pirotècnica IES PLA DE NADAL necessita la vostra ajuda per a disparar una bona “Femellà”. Pretenem omplir tot el Hall i corredor de la primera planta amb aquests petards. Es tracta d'una manualitat senzilla que pot estar feta en menys de dos minuts, i on l'alumnat escriurà frases en diferents llengües que continguen missatges de caràcter positiu, i, a més, serviran per a conscienciar sobre la importància d'aconseguir la igualtat entre home i dones.

El dilluns 6 de març penjarem la traca coincidint amb la setmana del Dia de la dona, i s'allargarà fins al dia 16 de març, coincidint també amb les Falles.

Animeu-vos, és per una bona causa!

16 DE MARÇ- PERFOMANCE FALLA HUMANA

L'alumnat de Laboratori d'Arts Escèniques de 1r d'ESO, al costat del seu professor Jorge, van preparar una performance de falla humana amb temàtica del 8M.
El professorat i alumnat assistirem a aquesta representació que va tindre lloc, d'una manera improvisada, fresca i emotiva, en l'entrada de l'institut.

Sens dubte, aquests xicotets gestos aporten color i alegria a la nostra comunitat.
Bon treball!!!

Vos deixem el video resum del moment.

Vore video.