10 MESOS 10 CAUSES NOVEMBRE: DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA(25 N)

25 N

Tant de bo no haguérem de reivindicar un 25-N més. De moment, no ens queda més remei que continuar donant visibilitat a esta gran injustícia.
Enguany, NO hem pogut pujar a un escenari, però hem volgut mostrar el nostre suport per mitjà de xicotets GRANS actes, en diferents espais del nostre institut.
S'ha executat una impactant performance a càrrec d'alumnes de 3r d'ESO, amb la seua professora Marina. També, en el Hall, es trobava un mural amb unes grans ales de papallona i la figura d'una gran dona, realitzat per l'alumnat de l'institut en diferents classes i en tutories, amb Sandra, coordinadora de la biblioteca, i amb la col·laboració dels diferents departaments (idiomes, EPVA, entre altres), tot dirigit per Jorge, professor de Francés. A més, s'han realitzat unes xicotetes interpretacions en les aules a càrrec dels alumnes de 1r d'ESO d'Arts escèniques.
Dins de les activitats de dinamització de la biblioteca, s'ha realitzat una interessant tertúlia també a càrrec de Marina, i, per a finalitzar, alumnes de 1r de batxillerat han llegit un manifest.

Gràcies de cor a tot el professorat i alumnat implicat, sense ells no haguera sigut possible.

No podem abaixar la guàrdia, ja tenim la vista posada en el 8M. Ens queda molt per visibilizar.

MANIFEST-25N