L’IES Dr. Peset Aleixandre colabora en un programa internacional de mentors

El nostre centre col·labora en un programa internacional amb mentors de l’empresa multinacional de tecnologia mèdica “Edwards Lifesciencies”.

El programa es basa en una sessió mensual d’un mentor amb un alumne, les sessions es realitzaran per videoconferència.

En les sessions els mentors orientaran als nostres estudiants en aspectes com: parlar en públic, millorar les seves habilitats de Microsoft Office, orientar la seva carrera acadèmica i professional, etc.

S’escollirà a 15 estudiants del nostre centre als quals se’ls assignarà un mentor de l’empresa. Els mentors són professionals de prestigi del més alt nivell que treballen a la seu de l’empresa a Paterna o en altres països com els Estats Units, Suïssa o Brasil.

És una gran oportunitat per al nostre alumnat de créixer personalment, conèixer el món laboral i desenvolupar estratègies que els seran útils al llarg de tota la seva vida estudiantil.