Jornades Esportives 21′

Us informem que aquest dimarts, 22 de juny, es realitzarà a l’institut una competició de professorat-alumnat. Es tracta de partits de futbol sala, voleibol i beisbol que es duran a terme a segona, tercera i quarta hora.

Per tal d’apuntar-se heu d’anotar al llistat, que hem deixat en consergeria, a quin esport voleu apuntar-vos-en i el nom de tots els membres de l’equip o, en cas de no tindre equip, el vostre nom i us unirem a altres alumnes. En general, ja sabeu: ⚽ 5: 4 jugador/es + 1 porter/a 🏐 6 ⚾ 9. Però tot és adaptable.

IMPORTANT:

– No és una competició, sinó una manera diferent d’acomiadar el curs fomentant un estil de vida actiu i saludable. També una oportunitat de relacionar-mos-en fora del dia a dia de les aules.

– Poden ser equips MIXTOS i ha de regnar un ambient d’harmonia i convivència. No s’admeten protestes als/les àrbitres i es pot animar però mai increpar i ni insultar. El públic ha de mantenir la distància interpersonal d’1,5 m.

– Heu de portar 2 samarretes de colors diferents i en cap cas podeu anar de blau (és el color del professorat).

– Heu de portar mascareta i només us la podreu llevar per a respirar, en un cantonet, separats de la resta, quan noteu que arribeu a una alta intensitat d’esforç.

– Heu d’hidratar-se‘n i, fins i tot, crema solar.

– Podeu apuntar-vos en equips de diferents classes, però ha de ser del mateix curs.

– Si en voleu més d’un esport, poseu l’ordre de preferència.

– El més important: gaudir.

Animeu-vos!!!!