L’IES Peset Aleixandre s’uneix a la lluita contra la LGTBIfòbia

La COMISSIÓ D’IGUALTAT de l’IES Dr. Peset Aleixandre, secundada per un nombrós grup d’alumnes i alumnes voluntaris, ha desenvolupat una sèrie d’activitats per a conscienciar a l’alumnat sobre la igualtat de les persones, independentment de la seua orientació sexual o gènere.

Per a les tutories, professorat de la comissió han elaborat diversos materials per a treballar l’origen del 17 de Maig, dia contra la LGTBIfòbia, així com diferents conceptes relacionats amb el col·lectiu.

A més, s’ha animat a l’alumnat a buscar en les seues xarxes socials contingut que atempte contra les persones LGTBI i s’han analitzat diverses cançons de Mónica Naranjo, Alaska, Queen o Taylor Swift, entre altres.

També s’han preparat diversos canals de comunicació segurs i anònims per a fer costat a l’alumnat que ho desitge en qüestions sobre el col·lectiu LGTBI, així com espais lliures de LGTBIfòbia, ja que el principal objectiu de la Comissió d’Igualtat és que la totalitat del centre siga un espai segur i de convivència en un context d’acceptació de la diversitat.

També s’ha realitzat la següent performance amb l’alumnat de 4t ESO i Batxillerat: