Alumnes de 1r i 2n de Batxillerat participen en el repte BOOTCAMP

Alumnes de 1r i 2n de Batxillerat acompanyats dels professors de tecnologia Ricardo i Esteban van anar dimecres passat 17 de març a la universitat EDEM. Van visitar aquestes modernes instal·lacions per a participar en el “Bootcamp” al costat de Zeleros, empresa desenvolupadora del tren d’hiper velocitat “Hyperloop” a Espanya.

Per al repte, es van dividir en dos grups. El repte consistia en la creació d’un prototip de “Hyperloop” gestionar les rutes comercials i posteriorment una presentació davant els representants de l’empresa a Espanya.

El grup, anomenat “Xarxa Dragon”, format per Nicolas Lucia Vesala, David i Oscar Raimínguez i Michael es van centrar en crear un prototip diferent a la resta, creant així un vehicle que posseeix un sòl de cristall, permetent veure el terreny i els voltants mentre es desplaça.

Els alumnes Irene Amat, Kevin Avia, Samuel Macias, Alberto Pechuán i Marcos Aguilera de van formar el segon grup anomenat ‘Vacuum’ per a enfrontar-se al repte que els van plantejar.

El repte per als dos grups, que s’enfrontaven a altres 6 grups d’altres instituts privats de València, consistia a actuar com a enginyers que han de dissenyar planificar i defensar econòmicament un projecte revolucionari d’enginyeria durant un dia.

Durant tot el dia van treballar en grups repartint-se les tasques i gestionar els problemes reals que comporta un projecte com aquest.

Al final de la jornada, el 1r grup va ser recompensat amb el 3r lloc en el lliurament de premis del Bootcamp.

La presentació i defensa dels projectes va ser emocionant i motivadora, tots van acabar contents amb els seus assoliments i feliços de conéixer un lloc nou i motivante per al seu futur i el més important,  s’ho van passar en gran!